Klagevejledning
Herunder finder du en vejledning til, hvordan du kan klage
Herunder finder du en vejledning til, hvordan du kan klage
Hvis du har indsigelser vedrørende din gældspost hos os eller den generelle behandling af denne, har du mulighed for at klage. Det kan du gøre ved at sende en mail til dpo@b2-impact.dk eller et brev til Bryggernes plads 14, 4. sal, 1799 København V. Hvis du har indsigelser vedrørende selve gælden, beder vi dig om først at kontakte kundeservice på +45 70 20 27 55 indenfor vores åbningstid.
For at kunne hjælpe dig effektivt er det vigtigt, at du tydeligt forklarer, hvad der er sket, og hvorfor du er utilfreds, eller på hvilken måde du mener, at vi har handlet ukorrekt. For at vi kan gennemgå og undersøge sagen, bedes du oplyse dit navn og enten et kunde- eller sagsnummer. Din klage vil blive behandlet i henhold til vores klagepolitik, hvilket betyder, at den vil blive gennemgået objektivt af vores compliance team.
Vi bestræber os på at være grundige i vores gennemgang af klager, og du kan derfor forvente en svartid på op til 30 dage. Hvis du efterfølgende er uenig i B2 Impact’s position på klagen, kan du appellere denne og din klage vil blive gennemgået på ny med uafhængig konsultation.
B2 Impact beholder dine personlige oplysninger for at kunne undersøge sagen og for at kunne følge op på eventuelle handlinger. Du kan læse mere om, hvordan vi håndterer personoplysninger her.